ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Ми робимо все для того, щоб ваш досвід онлайн-шопінгу був максимально приємним, та розробили максимально просту та зручну процедуру повернення.

Щоб оформити повернення , потрібно зробити 3 кроки:

  1. Вказати кількість товару, що повертається в стовпці «Кількість» і код з причиною повернення в стовпці «Причина». Коди причин повернення вказані у накладній.
  2. Впакувати товар, що повертається, і вкласти в упаковку товарну накладну, пломби, ярлики та етикетки, що відносяться до товару.
  3. Повернути його будь-яким зручним для вас способом.

Ми пропонуємо 2 способи повернення:

  • Через відділення «Укрпошти».

Зворотне пересилання оплачуєте ви за тарифами «Укрпошта». Ми не зможемо прийняти вашу посилку, якщо вона буде відправлена «накладеним платежем» або з «пересиланням за рахунок отримувача».

  • Через будь-яке відділення «Нова пошта»

Важливо! У полі додаткова інформація вкажіть № замовлення (або замовлень, якщо їх декілька).

Зворотне пересилання ви оплачуєте за тарифами «Нова пошта». Ми не зможемо прийняти вашу посилку, якщо вона буде відправлена «накладеним платежем» або з «пересиланням за рахунок отримувача».

Увага! При поверненні товару з акцій із позначкою вартістю більше 150 євро, сплачені покупцем митні платежі не повертаються. Оскільки митні збори потрапляють до бюджету України, ми зможемо повернути лише безпосередню вартість товару.

Терміни та порядок повернення

1. Після надходження вашого повернення на наш склад ми перевіряємо його до 3-х робочих днів на предмет відповідності повернення всім вказаним нижче правилам.

Коли ми приймемо відправлене вами повернення, статус цього замовлення в особистому кабінеті в історії замовлень зміниться з “Доставлено” на “Повернення”.

2. Після того, як ми приймемо та перевіримо повернення, кошти автоматично будуть зараховані протягом 5 робочих днів.

3. Якщо ви отримали товар із шлюбом або вам надіслали не те, що ви замовляли, і при цьому ви сплатили за доставку повернення, ми компенсуємо вам цю суму.

На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках:

  1. Після 14 днів з моменту його отримання;
  2. За відсутності накладної із зазначенням причини повернення. Якщо накладна не збереглася, ви завжди можете її роздрукувати на сайті, у списку замовлень.
  3. При неповній комплектації повернення:
    відсутність упаковки, в якій вам товар був доставлений, ярликів, етикеток тощо.
  4. Якщо ці товари були у вжитку.
  5. Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. Жаль, але оформити повернення на парфумерно-косметичні вироби, гребінці, рукавички, ювелірні вироби з дорогоцінних металів , панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці тощо ми не зможемо.

Важливо! У випадку, якщо у вас виникли будь-які питання, пов’язані з оформленням повернення – не замислюючись, зв’язуйтеся з нами, і ми зробимо все можливе, щоб надати вам всю необхідну інформацію та допомогу.